Dok je Derek Belch bio udarač u Stanfordskom footballskom timu, otišao je na predavanje o virtualno-ljudskoj interakciji Jeremya Bailesona, gdje je bio izložen virtualnoj realnosti po prvi puta. Belch ga je upitao je li moguće da VR doprinese treningu igrača, ali tada je tehnologija bila još nedovoljno razvijena.
Nekoliko godina poslije, kada se tehnologija razvila, Belch je započeo projekt sa Bailesonom da ustanovekako koristiti VR u treniranju sportaša. Pilot projekt dao je dobre rezultate, ali nedovoljno uvjerljivih dokaza da bi se moglo sa sigurnošću tvrditi. Međutim, povratne reakcije igrača i trenera bile su toliko pozitivne da su odlučili pokrenuti kompaniju STRIVR Labs da bi svoje istraživanje proveli u praksu. Ubrzo su počeli surađivati sa Stanfordom, Vanderbiltom, Auburnom kao prvim partnerima, a također su počeli surađivati sa NFL klubovima uključujući Cowboyse, Cardinalse, Giantse, Jetse i td.
Kako navodi Michael Casale, glavni znanstvenik na projektu, u tijeku je implementacija i optimizacijaprocesa učenja te tehnika koje pojednostavljuju proces učenja. Ove tehnike se razvijaju u suradnji sa elitnim sportašima, bilo sveučilišnim ili profesionalnim. Rezultati su i više nego zadovoljavajući, nakon što su sportaši koristili ove metode, u prosjeku su povećali broj točnih dodavanja za 15%.
Kako kaže Carson Palmer iz Arizona Cardinalsa, ova tehnologija unaprijedila je njegove statistike, unaprijedila znanje o samim ofenzivnim taktikama. Smatra da bez ove tehnologije ne bi prebacio 4 671 yarda te postigao 35 polaganja, te završio sezonu na visokom nivou.
Kako kažu izvori povezani sa razvojem projekta, potencijal ove tehnologije je ogroman, ali potpun razvoj i implementaciju doživjet će kada se razviju platforme koje će omogućiti kretanje sportaša u trenutcima dok koriste VR headsetove.
Pratite nas: