IMAX najavljuje kako će uložiti dodatnih 50 milijuna dolara, kako bi stvorili premium iskustva koja bi se upotrebljavala i prikazivala u njihovim VR centrima koji se razvijaju diljem svijeta.
Do kraja 2016. IMAX VR centri trebali bi biti u pogonu na šest lokacija diljem svijeta, a prva dva su pri kraju realizacije u Los Angelesu i Manchesteru. Cilj je omogućiti puno kvalitetnijeVR iskustvo nego što možemo postići kod kuće na setovima virtualne realnosti, te proizvesti i distribuirati jedinstven VR sadržaj za ove centre.
Dio ove strategije je i suradnja sa Starbreeze, švedskim game development studiom, koji je u procesu kreiranja visokokvalitetnog headseta nazvanog StarVR. Taj uređaj postat će ključni element IMAX-ovog iskustva virtualne realnosti. Dok će mogućnostima ovaj headset biti vrlo sličan HTC Vive ili Oculus Riftu, StarVR će imati vidno polje od 210°, te rezoluciju 5120×1440, što je osjetno više nego kod HTC-a i Oculusa.
U IMAX-u smatraju da ovakav vrhunski headset zahtjeva isto takav sadržaj. Potvrdili su realizaciju prve faze i fonda od 50 milijuna dolara sa investitorima uključujući Acer, CAA, China Media Capital, Studio City i druge. Cilj je stvoriti najmanje 25 novih interaktivnih iskustava u sljedeće tri godine. Ostvarujemo veze sa svjetskim filmotvorcima i kreatorima VR sadržaja, te pomažemo razvoj VR iskustava koja će oduševiti mase ljudi.
Možemo očekivati da sadržaji budu blisko povezani sa postojećom filmskom franšizom iz Hollywooda i partnerskih studija te vodećim gaming izdavačima. Svako iskustvo trajalo bi između 5 i 15 minuta. Kao što je IMAX premium filmsko iskustvo, tako će i IMAX VR biti jednako posebno VR iskustvo, a Starbreeze CEO Bo Andersson Klint kaže kako će StarVR headset biti 5 godina ispred konkurencije te omogućiti takvo iskustvo.
Pratite nas: