Tehnologija daje potrošačima brojne načine kupovine bez napuštanja svojih domova, a sada trgovci koriste te iste alate za poboljšanje ljudske interakcije u trgovini.
Trgovci sve više ulažu u AR (Augmented reality ilitiga Proširena Stvarnost) kao i u VR (Virtual Reality ilitiga Virtualna Stvarnost) kako bi poboljšali korisničko iskustvo kroz praktičnost, a to uključuje kvalitetnu službu za korisnike za kupce u Walmart trgovinama koja koristi virtualnu stvarnost za obuku svojih menadžera i supervizora.
Walmart je nedavno dao Dayton Daily News novinama obilazak njihovog najbližeg mjesta za treniranje virtualne stvarnosti u West Chester Twp. južno od Daytona.
Maloprodajni div otvorio je 198 odgojne akademije od ožujka 2016., od kojih je svaki trgovac, pomoćni upravitelj i supervizor zatražen da pohađaju tečajeve na jednoj od akademskih mjesta kada su zaposleni.
Svako mjesto za treniranje opremljeno je sustavom virtualne stvarnosti koji se koristi za osposobljavanje zaposlenika na različitim zadacima poput onoga kako se nositi s masivnim gužvama za vrijeme blagdana ili nadolazećeg Black Friday-a.
Ovo je još jedan primjer kako se virtualna stvarnost može na pametan način implicirati u poslovne procese.
Pratite nas: