Medijska kuća Bug najavljuje treće izdanje konferencije 3T – Tourism, Travel and Tech, koja se bavi spajanjem kompanija i profesionalaca iz dva vodeća hrvatska sektora – informatičke industrije i turizma. Ovogodišnja 3T konferencija fokusirat će se na sinergijske efekte turističke i IT industrije, tzv. smart tourism.
Udio turizma u hrvatskom BDP-u blizak je 20%, što je najviše u Europskoj zajednici. Turizam i IT kao dva rastuća i najuspješnija sektora u Hrvatskoj bi trebali više surađivati, nadopunjavati se i koristiti inovativna rješenja i proizvode startupa, što će u budućnosti biti i važnije zbog trendova korištenja tehnologije pri putovanjima i odmoru.
3T Konferencija: Stručni predavači
Ove godine glavna potka konferencije je smart tourism, pametni turizam, a kao jedan od keynotera nastupit će Miikka Rosendahl, koji će objasniti kako je Helsinki dobio prestižnu titulu Virtual Capital of the World i što iz tih iskustava mogu naučiti hrvatske turističke destinacije.
Panel diskusijom Smart marketing u turizmu – što ZAISTA donosi bookinge? moderirat će Ilija Brajković, a Natalija Havidić iz Ministarstva turizma predstavit će Projekt digitalizacije javnih usluga u turističkom sektoru.
„Helsinki je nedavno pobijedio na natjecanju za Europsku metropolu pametnog turizma (European Capital of Smart Tourism) i posebno mi je drago da ćemo od gostiju iz finskog glavnog grada čuti o njihovim iskustvima u korištenju tehnologije za obogaćivanje turističke ponude. Kada smo 2017 odlučili organizirati prvi event na kojem se ciljano spajaju dvije najuspješnije hrvatske grane – IT i turizam, bio je to pomalo riskantan potez. Odličan odziv na tu prvu 3T konferenciju pokazao nam je da smo pogodili želje struke i publike.
Prošlogodišnji 3T bio je još veći i uspješniji, a taj trend nastojat ćemo nastaviti i ove godine. Očekuje vas mnoštvo sadržaja, uz nekoliko već sada potvrđenih elemenata programa, novi će se dodavati kako se konferencija bude bližila.“ – istaknuo je Oleg Maštruko, direktor konferencije 3T.
Širok tematski raspon
Uz spomenuta, planirano je još petnaestak predavanja, prezentacija i diskusija koje će pokrivati sljedeća tematska područja:
- Pametni turizam
- Kako izbjeći sezonalnost u zračnom prometu korištenjem novih tehnologija i usluga
- Augmented reality i virtual reality u turističkoj ponudi
- Turistička monetizacija društvenih mreža
- Sezonalnost i tehnologija
- CRM u turističkoj industriji
- Influencer marketing – kako raditi brand kojeg će kupci prepoznati i preporučiti
- Mobilni payment
- IT rješenja za hotelsku industriju
- Instagram u turizmu
- Digital nomads – rad bez radnog mjesta
- Nautički turizam na webu
- Distribucija ponude izleta
- Strategija oglašavanja na besplatnim alatima
- Avio kompanije u vrijeme AI mreža
Treća 3T Konferencija održat će se 12. ožujka u Kaptol Boutique Cinema u Zagrebu. Broj sudionika je lani bio 280, a toliko se očekuje i ove godine.
Više informacija i kotizacije dostupne su na 3t.bug.hr
Pratite nas: