Marketing i nove tehnologije se vole 😀
Culex XR Studio je danas imao priliku pokazati studentima diplomskog studija Ekonomskog fakulteta u Osijeku kako najnovije tehnologije nadopunjuju marketinške aktivnosti.
Na poziv profesora Ivan Kelića i preofesora Davorin Turkalja sa Katedre za marketing EFOS-a
Culex je svojim primjerima pokazao studentima da proširena i virtualna stvarnost mogu dati dodatnu vrijednost marketinškim porukama pa su tako studenti imali priliku vidjeti da danas mogu oživjeti svoj logo, ali i svoju priču koja je ispričana u knjižici virtualne stvarnosti. Osim toga, vidjeli su kako aplikacijom ViCTour mogu šetati, između ostalog, po centru Vinkovaca, ali ne današnjem centru Vinkovaca već onom iz kraja 18. stoljeća.
Osim stvarnih projekata koje je izradio Culex, studentima je dana šira slika o mogućnostima tehnologija proširene, virtualne i miješane stvarnosti u marketingu, a sigurni smo da će budućim marketingašima prikazani sadržaj biti koristan u budućoj karijeri.
Pratite nas: