Eonite ima rješenje za „inside-out“ pozicioniranje

Culex - Znanost - Eonite ima rješenje za „inside-out“ pozicioniranje

Do sada je nekoliko kompanija radilo na razvoju „inside-out“ praćenja i pozicioniranja za virtualnu i proširenu realnost, ali Eonite je precizirao kako su izradili najprecizniji, najbrži i energetski najštedljiviji softver za „unutra-van“ pozicioniranje i praćenje na svijetu.

Sposobnost da se precizno odredi pozicija objekata u prostoru koristeći samo senzore postavljene na sam headset bila je potreba, ali i nedostižan izazov od samih početaka virtualne i proširene stvarnosti. Također, proširena realnost zahtjeva precizno i brzo rješenje, kako bi se virtualni objekti mogli „zalijepiti“ u realni svijet.

Do sada smo već vidjeli impresivne sustave ovakvog praćenja kao npr. Microsoft HoloLens, ali je cijena oko 3000$ poprilično visoka za skup senzora. Sada Eonite najavljuje svoj sustav, i tvrdi da je brz, jednostavan i precizan zahvaljujući dubinskim senzorima čiji procesor koristi energije u rangu sa tabletnim procesorima.

Potencijalno, ova tehnologija i najava donose svojevrsnu revoluciju u svijet virtualne realnosti, i iako proizvod još nije javno predstavljen i testiran, prošle godine privukao je investicije od 5,25 mil. $.

Tehnologija i razvoj u Eonite-u se ne temelji na hardveru, već na jednostavnom i svestranom softveru koji omogućuje ovakav sustav praćenja, te iz njega izvlači maksimum. „Ovo nije obećanja za budućnost, ova tehnologija radi“, rekao je CEO Youssri Helmy u izjavi za Road to VR portal. Napomenuo je da je sposobnost praćenja na milimetarskoj razini, i da sustav reagira u 15 milisekundi, što je i više nego dovoljno za sve trenutne zahtjeve unutar virtualne i proširene realnosti.

Iz kompanije kažu kako je mogućnost ovog sustava i kućna uporaba, kako bi istaknuli da bez problema radi u raznim sobama i okruženjima. Vrlo dobro prati razne objekte poput namještaja, vrata, kućnih ljubimaca i sličnih predmeta koji nas svakodnevno okružuju. Bitno je napomenuti da se sustav „orjentira“ u realnom vremenu pa nikakve prepreke ne predstavljaju problem.

Helmy ističe kako je softver nastao na godinama rada i istraživanja na umjetnoj percepciji u robotici, i doprinosu suosnivača Dr. Anna Petrovskaya i Peter Varvak. „U osnovi to je ista tehnologija koja se koristila za praćenje i pozicioniranje robota. Tehnologija me ostavila bez daha kad sam ju prvi puta doživio.“ Dodao je Helmy.

Eonite ne radi samo na praćenju. Kompanija razvija SDK za Unity, koji bi omogućio developerima da skeniraju podatke u realnom vremenu i 3D prostoru te ih projiciraju unutar virtualne i miješane realnosti.

Helmy dodaje kako kompanija primarno radi na razvoju tehnologije za VR i AR, ali također donosi rješenja za autoindustriju, robotiku i sustave proizvodnje. Prva šira primjena Eoniteove tehnologije trebala bi se dogoditi u prvoj četvrtini ove godine.

Podijeli:

Ostavite komentar

Poprati:

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this