Društveni mediji
Web oglašavanje
Važno je napomenuti kako između vođenja društvenih mreža i oglašavanja na istima postoji velika razlika. Vođenje društvenih mreža odnosi se na stvaranje pisanoga i vizualnoga sadržaja za objave te na komunikaciju s pratiteljima, dok se oglašavanje odnosi na “boostane”, odnosno plaćene oglase.
Google AdWords
Poznato još i pod nazivom „pay per click“, tj. plaćanje po kliku, ovaj oblik oglašavanja omogućuje Vam da svakim klikom dođete do stvarnoga kupca. Google Adwords je platforma na kojoj sami birate iznos koji ste spremni platiti za klik na oglas, a također možete i sami birati ključne riječi za koje želite da se Vaš oglas pretražuje.
Facebook Ads
Facebook oglasi imaju izuzetnu snagu i omogućuju Vam izbor ciljane publike te dosizanje kupaca prije nego što uopće počnu razmišljati o kupnji. Oglašavanje na Facebooku mijenja se iz dana u dan, stoga morate biti aktivni većinu svoga vremena i pratiti trendove.
- Smanjeni maketinški troškovi
- Povećanje prodaje
- Povećan promet na vašu web-stranicu
- Bolje rangiranje na tražilicama
- Veća angažiranost klijenata
- Lakši pristup međunarodnim tržištima
- Mogućnost dvostrane komunikacije s klijentima
- Mogućnost istraživanja tržišta o vašim klijentima
- Poboljšane mogućnosti umrežavanja s klijentima i drugim tvrtkama.
- Društveni medij su iznimno bitni za izgled Vaše online prisutnosti, prepustite to stručnjacima, prepustite to Culex XR
Pratite nas: