Trpe li igre za pametne telefone zbog VR-a?

Culex - Igre - Trpe li igre za pametne telefone zbog VR-a?

Na nedavno završenom Casual Connectu USA, jedan od glavnih zaključaka, ili razloga za brigu, bio je predviđanje da tržište igara za pametne telefone pada za oko 10 milijardi dolara godišnje. Jedan od glavnih razloga jest to što se mnogi investitori okreću ulaganju u VR tehnologije.

Kako se navodi u procjenama Digi Capital-a, trenutno tržište smartphone igara „teško“ je oko 36 milijardi dolara godišnje, a predviđa se konstantan pad, dok se za VR predviđa ogroman rast, prema nekim procjenama i do 120 milijardi dolara godišnje zarade do 2020. godine na raznim igrama i aplikacijama.

Također, rečeno je da uspješnost nečeg novog ovisi o više faktora kao što su težina razvoja, količina posla i podataka koji se moraju implementirati, te u konačnici cijena za korisnika i „lakoća korištenja“. Ističe se kako je VR baziran

na snažnim računalima relativno nov i kako se kupci još uvijek upoznaju sa načinom rada i karakteristikama same opreme. Zanimljiv podatak je također da je u zadnjih nekoliko mjeseci VR polučio nekoliko puta veći uspjeh no što se prvotno predviđalo.

VR iz dana u dan raste, iako je tehnologija još uvijek skupa i nova, ali svakako nas vesele nove aplikacije iigre gotovo svaki dan.

Podijeli:

Ostavite komentar

Poprati:

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this