AxonVR trenutno radi na izradi potpuno „osjetilne“ platforme za VR tehnologiju, a tehnologiju žele učiniti dostupnu širokoj javnosti. Prije nekoliko dana tehnologija je najavljena na NVIDIA-inom blogu, a iz Axona kažu kako se engine temelji na NVIDIA-inom PhysX, sa međusoftverom koji koristi GPU za kompleksne simulacije u realnom vremenu.
Axon ovim rješenjem cilja iskombinirati egzoskelet kao platformu za hodanje, te taktilno odijelo koje će simulirati pritisak i osjećaje toplog i hladnog, tako da nećemo samo hodati uokolo već ćemo i osjetiti. Ovo je postignuto korištenjem kompanijinog HaptX tekstila, koji omogućuje osjet tekstura, oblika, pokreta, vibracija i temperature virtualnih objekata. Koliko god ovo zvučalo ambiciozno i obećavajuće, hardver i platforma su dobri onoliko koliko je dobra softverska baza, a tu nastupa NVIDIA PhysX.
„U suštini, taktilne simulacije se svode na fiziku. Ali preciznost i razina detalja koje taktilna simulacija zahtjeva ide iza granica mogućnosti standardnih engina. Objekti ne moraju samo izgledati lijepo, moraju se lijepo osjetiti“ rekao je Jake Rubin, AxonVR CEO.
Iz Axona navode kako koriste PhysX za izračune povratnih sila i shvaćanje kako se objekti ponašaju prilikom kolizije, a zatim i razradu detalja kako se objekti ponašaju u dodiru s korisnikovom kožom. Kažu i kako se ovakve informacije mogu koristiti za simulaciju većih objekata, zaobljenih linija, pa sve do mikro tekstura toliko malih da su oku gotovo nevidljive. Prema ovim podatcima, softver „modelira“ kako se vaša koža deformira prilikom dodira raznih površina, kako bi simulirali taktilni i vibro-taktilni osjećaj, a softver izračunava i razmjenu temperature, te se tako dobije i termalna simulacija kroz odijelo.
AxonVR HaptX SDK sadržava i plugin za game developere kako bi im se omogućilo dodavanje taktilnih osjećaja u njihove projekte. Iz kompanije kažu kako će kreatori ovakvih aplikacija moći koristiti sve dosadašnje alate za razvoj te dodati taktilne efekte sa minornim modifikacijama. Također, podržani su i Unreal Engine i Unity.
Axon je na razvoju ovog projekta radio posljednje 4 godine, a sada, kad je proizvod gotovo spreman za tržište, planiraju ga plasirati širom svijeta u razne arkadne, tematske i zabavne parkove.
Pratite nas: