CMS/CRM/ERP
CMS/CRM/ERP
CMS (Content management system)
Prekretnicu u upravljanju sadržajima web-stranica predstavljaju CMS sustavi koji su omogućili krajnjim korisnicima jednostavno i organizirano dodavanje tekstova, fotografija, video-sadržaja i sl. Kvalitetni Web CMS sustavi omogućuju i korisnicima bez posebnih tehničkih i programerskih vještina jednostavno, a u isto vrijeme napredno upravljanje sadržajima stranica. Stvarajući jedinstvenu podatkovnu infrastrukturu, CMS omogućuje preglednu organizaciju svih podataka. Prednosti CMS-a osobito su vidljive kod primjene na velikim portalima ili virtualnim projektima na kojima sudjeluje velik broj ljudi.
Naprednim funcijama i brzim razvojem CMS sustavi nametnuli su se kao najvažniji nositelji razvoja u web-industriji. Glavne osobine dobrih CMS sustava su jednostavnost korištenja, preglednost podatkovne strukture, prilagodljivost za različite svrhe i visok nadzor nad cjelokupnim procesom objave sadržaja.
CRM (Customer Relationship Management)
CRM označava programsko rješenje koje omogućava tvrtkama optimizaciju razmjene informacija unutar tima i za pospješenje učinka prodaje proizvoda i usluga.
Takva aplikacija često omogućava korisnicima aplikacija kreiranje evidencije korisnika, povijest komunikacije s korisnicima, pisanje, dostavljanje i reviziju ponuda prema korisnicima, definiranje radnih zadataka i podsjetnika, a sve je to usmjereno ka povećanju prodaje i povećanju produktivnosti tima.
ERP (Enterprise Resource Planning)
Poslovanje svakog poslovnog subjekta iziskuje određeni angažman upravnih i rukovodećih organizacija u vođenju poslovanja tvrtke. Zakonska regulativa pojedine zemlje postavlja i neka pravila koja svaki poslovni subjekt mora ispoštovati (porezni obrasci, sljedivost faktura i slično) pa su često takva rješenja zapravo multifunkcionalna i sveobuhvatna.
Kako bi se povećala produktivnost timova koji rade na pojedinim poslovnim procesima, kako bi se zadovoljila i po mogućnosti što je više automatizirala zakonska regulativa, kako bi se upravnom kadru kroz razne evidencije koji operativa bilježi, omogućio pravi uvid u stanje poslovanja tvrtke i time kroz razne analize i izvještaje omogućilo donošenje pravih odluka u pravo vrijeme
Pratite nas: