Upravljanje zajednicama

Culex - Upravljanje zajednicama

Upravljanje zajednicama

Community Management

Marketing na društvenim mrežama (eng. Social Media Marketing) je danas najbrže rastući segment internet marketinga. Predstavlja proces povećanja konverzacija s korisnicima društvenih mreža, izgradnju svijesti o proizvodu ili brendu te povećanje prodaje. Danas su društvene mreže jedan od najvažnijih PR kanala u realnom vremenu..

Community management predstavlja komunikaciju s vašom ciljanom skupinom na društvenim mrežama. Obuhvaća vođenje profila na društvenim mrežama, redovno plasiranje relevantnog sadržaja, animiranje korisnika te odgovaranje na sva pitanja korisnika.

Društvene mreže postale su iznimno važan kanal komunikacije s klijentima i toga su u sve većoj mjeri svjesni oni koji žele ostvariti bolje marketinške i prodajne rezultate. Ipak, u početku se neki odlučuju community management uzeti u svoje ruke iz nekoliko (razumljivih) razloga. To su izbjegavanje dodatnih troškova, direktan kontakt s kolegama koji im mogu pomoći vezano uz nejasnoće ili pitanja korisnika i činjenica da sami najbolje poznaju vlastito poslovanje. U praksi, zamisao o samostalnom upravljanju društvenim mrežama često pada u vodu jer uz vođenje posla, rijetko tko ima vremena biti aktivan i u social media komunikaciji s klijentima.

Posao je uvijek na prvom mjestu, a brojni profili i stranice otvoreni na svim dostupnim društvenim mrežama padaju u zaborav ili im se posvećujete tijekom vikenda i rijetkih slobodnih trenutaka. Istina, nemate dodatnih troškova, ali ni željene rezultate. CM je cjelodnevni posao, a ne slobodna aktivnost. Ukoliko ste stalno na poslovnim sastancima ili pretrpani drugim obavezama, nećete se moći posvetiti klijentima i potencijalnim klijentima kojima stalno treba biti na usluzi. Isto tako, iako najbolje poznajete vlastito poslovanje, subjektivni ste u pristupu prema njemu, pa ton komunikacije s klijentima može biti pogrešan i samim time kontraproduktivan. Zaposlenici naše agencije vrlo brzo upoznaju način vašeg poslovanja i smjer u kojem komunikacija s ciljanom skupinom treba ići, a svakom klijentu pristupaju individualno i stvaraju sadržaj dinamikom koja njemu najbolje odgovara.

Ukoliko već imate otvorene račune na nekim od društvenih mreža, ali ne znate kako dalje i što bi bilo najbolje kako bi se aktivnost korisnika koji vas prate povećala, uvijek prije sastanka s vama napravimo detaljnu analizu dosadašnjih aktivnosti, pronađemo slabe točke i osmislimo koncept nastupa na društvenim mrežama, koji kasnije i uspješno provodimo.

Infoculex

PREZENTACIJA

CULEX D.O.O.

 

               PREUZMI
[contact-form-7 404 "Nije pronađeno"]
Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this