Zašto su aplikacije proširene stvarnosti (AR) toliko važne za Vaš poslovni uspjeh?

Culex - Culex - Zašto su aplikacije proširene stvarnosti (AR) toliko važne za Vaš poslovni uspjeh?

Cilj proširene stvarnosti je stvoriti sustav u kojem korisnik ne može prepoznati razliku između stvarnog svijeta i njegove virtualne nadogradnje.

Zašto je važna proširena stvarnost?

Proširena stvarnost čini postojeću stvarnost smislenijom jer omogućava interakciju s njom. U edukativnom smislu ima veliki potencijal za korištenje u učionici jer mijenja način interakcije učenika sa stvarnim svijetom, pojačava angažman učenika i učenje njihovih predmeta čini zabavnim.

Na industrijskom tržištu znatno mijenja broj poslova koji se obavljaju. Stručnjaci na terenu mogu primati podršku uživo od udaljenog osoblja koje može označavati oznake, ukazivati na probleme, namještati modele i stavke poput motora na vozilima i još mnogo toga. Uklanja poteškoće kao što su “pokvareni telefon” i nagađanja iz ručnog rada i pojednostavljuje procese.

Primjer: NASA je upotrijebila Microsoftov HoloLens za pomoć u izradi svog novog svemirskog broda, koristeći aplikacije mješovite stvarnosti da bi uklonili potrebu za priručnicima i složenim uputama.

Zanimljivost

Industrija

Industrije u dizajnerskim i kreativnim prostorima su tržišta koja imaju najviše pozitivnog utjecaja uvođenjem proširene stvarnosti. AR tvrtke poput Culex XR Studio već koriste tehnologiju za pomoć tvrtkama pri marketingu, eudkaciji, prodaji, kulturi, tehnološkom napretku i slično. Razvoj aplikacija koje tvrtkama pružaju mogućnost da se 3D modeli prikazuju u fizičkim prostorima omogućit će im isporuku jačih prodajnih i marketinških materijala. Umjetnici i CAD modeleri (računalno oblikovani dizajn) također će imati koristi od AR-a, jer im pruža sredstva za renderiranje proizvoda i druge imovine u 3D prostoru radi lakšeg tijeka rada i prezentacije te trenutnog prikaza dizajna u stvarnom prostoru.

Primjer: Proizvodna tvrtka pomoću AR tehnologije svojim dizajnerima proizvoda omogućuje prijevremeni prikaz dizajna u stvarnoj okolini te njegovu implementaciju i izmjenu, modeliranje prije same izrade proizvoda.

Proširena Stvarnost u turizmu i povijesti.

(Video iznad: Projekt proširene stvarnosti u Vinkovcima. Glavni trg je pomoću AR tehnologije vraćen u 18. stoljeće te je moguće fizički prošetati njime. Sve što Vam je potrebno je novija generacija pametnog telefona ili tableta. Projekt je odradila tvrtka Culex XR Studio)

Medicina

Kako tvrtka učinkovito obučava osoblje i primjenjuje isti trening na svim lokacijama, pogotovo ako se radi o velikoj franšizi? Što je sa složenim primjenama, poput medicinske? CAE Healthcare integrira Microsoftov HoloLens u svoje programe obuke, omogućujući liječnicima da prakticiraju složene medicinske postupke u 3D okruženju. AR omogućava tvrtkama da razviju usavršavanje koje je u skladu za svakog zaposlenika i omogućuje zaposleniku da razvije kompetencije i povjerenje u svoju ulogu.

Primjer: Implementacija Virtualne i Proširene stvarnosti u Veleučilištu Lavoslav Ružička u Vukovaru. Projekt namijenjen za studij Fizioterapije kao dodatan alat za bolju edukaciju. 

Veleučilište Lavoslav Ružička - Fizioterapija

(Video iznad: Projekt virtualne i proširene stvarnosti u Vukovaru. Cilj projekta je olakšati studentima razumijevanje kompleksnosti ljudskog tijela za studij fizioterapije. Projekt je odradila tvrtka Culex XR Studio)

Iskustva

Moderna publika brzo se prilagođava novim tehnologijama; Za aktivne korisnike interneta u 2018. godini prijavljeno je 4,2 milijarde ljudi, a do 2020. predviđa se da će instalirana baza uređaja s internetskim stvarima narasti na gotovo 31 milijardu. AR će biti sljedeći korak, jer tvrtke razvijaju nove načine primjene. Jedan takav način može se vidjeti pomoću aplikacije Cheddar Magic Leap koja omogućava da Cheddarske naslovne mreže vijesti isporučuju video sažetke uživo u 3D prostor za korisnike koji ih mogu smjestiti bilo gdje u svojoj okolini. Tvrtke koje na svoje proizvode primjenjuju proširenu stvarnost stječu izravan vizualni angažman sa svojom publikom.

Primjer: Platforme društvenih medija mogu proširiti doseg u proširenu stvarnost omogućavajući korisnicima interakciju u 3D okruženju bez fizičke povezanosti.

Koji su dobri primjeri proširene stvarnosti?

Evo sedam najboljih primjera tehnologije proširene stvarnosti koju smo vidjeli do sada.

  • IKEA Mobile App. …
  • Nintendo’s Pokémon Go App. …
  • Google Pixel’s Star Wars Stickers. …
  • Disney Coloring Book. …
  • L’Oréal Makeup App. …
  • Weather Channel Studio Effects. …
  • U.S. Army.

Kontakt

Uz sve rečeno i učinjeno, ako imate ideju koju želite realizirati, slobodno nas kontaktirajte.

To možete učiniti ovdje info@culex.hr ili preko telefona 099 323 7737 u svakom slučaju, rado ćemo čuti vaše upite, izjave i komentare!

I slobodno komentirajte u nastavku ako imate bilo kakav upit.

Podijeli:

Ostavite komentar

Poprati:

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this