Steam VR uvodi asinkroni reprojekciju

Culex - Culex - Steam VR uvodi asinkroni reprojekciju

Posljednji paket updatea za Steam VR dodaje asinkronu reprojekciju za Nvidia grafičke kartice. Slično kao Oculusov asinkroni „timewarp“, značajno umanjuje neželjeno trzanje kada hardver nije u mogućnosti dostaviti svih 90 fps.

Dostupno na Steam VR beta verziji od 25.10., asinkrona reprojekcija je željno isčekivana karakteristika, osobito za korisnike HTC Vive konzole. Ideja je održati glatkoću pokreta pri orjentaciji glave, odnosno prilikom njezinog kretanja, kada broj frameova pada ispod 90 po sekundi. Prethodno, Valveovo univerzalno rješenje bilo je reprojekcija koja je dopuštala renderiranje u 45 fps-a, odnosno reprojiciranje svakog drugog framea, kako bi prilikom rotacije imali osjećaj 90 fps-a. To je međutim imalo negativne posljedice na osjećaj pokreta i animaciju.

Sa asinkronom reprojekcijom, pad performansi neće biti okidač za prepolovljen fps , već će samo kopirati prethodni frame prikazujući ga opet, sve dok performanse opet ne budu na standardnoj razini. Ukupan rezultat je poboljšanje komfora i glatkoća pokreta, s obzirom da su situacije u kojima fps opada relativno česte.

Vlasnici Oculus Rifta uživaju ovakve pogodnosti još od ožujka, kada je izašao na tržište, te već radi na svim Oculusovim aplikacijama, i kada se pokreću preko Steam VR aplikacije. Sjajna je vijest što Valve donosi sličnu tehnologiju i na Vive, međutim tehnologija bi trebala biti kompatibilna i sa AMD grafičkim karticama, kako bi HTC kao i Oculus imao potpuno rješenje.

Podijeli:

Ostavite komentar

Poprati:

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this