Živi logo Vukovarsko-srijemske županije uz VSŽ AR

Culex - Proširena Stvarnost (AR) - Živi logo Vukovarsko-srijemske županije uz VSŽ AR

Intenzivan razvoj tehnologije na području proširene stvarnosti iz dana u dan omogućuje sve više načina predstavljanja proizvoda i usluga potencijalnim korisnicima. Na napučenom i prosjekom zasićenom tržištu potrebno je stvoriti dodatnu vrijednost proizvoda koja će mu omogućiti početnu diferencijaciju od konkurencije oduševljavajući na prvi pogled. Razmišljajući o budućnosti marketinga i prezentacije Culex studio za Upravni odjel za kulturu i turizam Vukovarsko-srijemske županije razvija VSŽ AR, idealan alat za izvrstan prvi dojam.

VSŽ AR aplikacija skeniranjem grba vukovarsko-srijemske županije sa bilo koje površine stvara animirani 3D model svih elemenata koje logo sadrži (hrast, rijeke, jelen). Model je moguće rotirati, povećavati i smanjivati u 3D prostoru, prema željama i potrebama korisnika.


Slika 1. 3D model Vukovarsko-srijemske županije

Dodatni sadržaj aplikacije sastoji se od interaktivne 3D karte Vukovarsko-srijemske županije na kojoj su označeni gradovi Vukovar, Vinkovci, Ilok, Županja i Otok. Klikom na oznaku određenog grada aplikacija prikazuje simbole grada, te osnovne informacije o gradu za Korisnike.


Slika 2. Stara nogometna lopta – simbol Županje

VSŽ AR izrađen je na Google platformi za građenje proširene stvarnosti ARCore. ARCore mobilnim uređajima omogućuje “osjećanje” okoline, razumijevanje svijeta te interakciju uz pružanje povratnih informacija. ARCore tehnologija integrira virtualni sadržaj u stvarni svijet koristeći tri varijable koje prima iz kamere uređaja:

  • Detekcija pokreta – omogućuje uređaju razumijevanje svog položaja u odnosu na okolinu
  • Analiza okoline – omogućuje otkrivanje veličine i lokacije vodoravnih, okomitih i nagnutih površina poput poda, zidova stolova itd.
  • Količina svjetlosti – omogućuje otkrivanje svjetlosnih uvjeta u prostoru

U osnovi, ARCore tehnologija je bazirana na dvije varijable: praćenju kretanja uređaja kroz prostor i učenju o okolini. Koristeći kameru, ARcore pronalazi “zanimljive” točke u prostoru te analizira njihovo kretanje u određenom vremenu. Kombinacijom mjerenih varijabli i onih iz unutarnjih senzora uređaja određuje orijentaciju i poziciju uređaja dok se kreće kroz prostor. Unutar prostora tada pronalazi ravne površine i računa njihovo osvjetljenje. Nakon izračuna varijabli iz okoline ARCore omogućuje ubacivanje virtualnih elemenata u prostor kao i daljnju interakciju prostora, korisnika i virtualnih elemenata.

ARCore tehnologiju podržava većina uređaja s operativnim sustavom Android 7.0 (Nougat) i novijim. Popis svih podržanih uređaja možete pronaći ovdje.

 

Podijeli:

Poprati:

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this